نشست مدیر ورزش زنان باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون بسکتبال
مدیر ورزش زنان باشگاه استقلال با حضور در فدراسیون بسکتبال با جواد داوری، رئیس این فدراسیون دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، ساعده سیما، مدیر ورزش زنان باشگاه استقلال با جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال دیدار و درباره مسائل مرتبط با توسعه بسکتبال زنان به تبادل نظر پرداخت .
در این دیدار طرفین بر گسترش همکاریهای مشترک میان باشگاه استقلال و فدراسیون بسکتبال تأکید کردند و راهکارهای توسعه هرچه بیشتر بسکتبال زنان مورد بررسی قرار گرفت . همچنین موضوع سرمایهگذاری در ردههای پایه، تقویت فرآیند استعدادیابی، شناسایی و پرورش استعدادهای جوان و تربیت بازیکنان در سطح ملی از جمله محورهای اصلی این گفتوگو بود .
مدیر ورزش زنان باشگاه استقلال در بخشی از این نشست، از زحمات و همراهیهای جواد داوری و مجموعه فدراسیون بسکتبال در فصل گذشته قدردانی به عمل آورد .
در ادامه نیز با توجه به قهرمانی اخیر تیم بسکتبال زنان استقلال، موضوع حضور این تیم به عنوان نماینده منطقه غرب آسیا مطرح شد و ساعده سیما خواستار حمایت و همراهی فدراسیون بسکتبال برای فراهم شدن شرایط حضور شایسته نماینده استقلال در رقابتهای برونمرزی شد .