استقلال و فوتسال؛ ادامه مسیر آبی‌ها در دو سطح

باشگاه استقلال برای فصل آینده هم در رشته فوتسال فعالیت خواهد داشت.

استقلال و فوتسال؛ ادامه مسیر آبی‌ها در دو سطح

به گزارش هفت ورزشی ، تیم استقلال امسال تصمیم به تشکیل تیم فوتسال گرفت و با خرید امتیاز یک تیم دسته اولی وارد مسابقات شد. آبی‌پوشان در بازی آخر مرحله پلی‌آف ناموفق بودند و در نتیجه از صعود به لیگ برتر بازماندند؛ هرچند که شایعاتی در خصوص افزایش تیم‌های لیگ برتر و احتمال اضافه شدن تیم‌های شکست خورده در پلی‌آف هم وجود دارد.

برخی تصور می‌کردند تیم فوتسال استقلال دیگر به کار ادامه نمی‌دهد و با توجه به دغدغه باشگاه استقلال در خصوص کاهش بودجه، فعالیت این تیم متوقف خواهد شد اما پیگیری‌های برنا نشان می‌دهد این مساله صحیح نیست.

طبق اعلام محمد خدادادی، سرپرست تیم فوتسال آبی‌پوشان، استقلالی‌ها فصل آینده چه در لیگ دسته اول مردان و چه در لیگ برتر به کار خود ادامه خواهند داد. همچنین تیم زنان هم که امسال قهرمان لیگ شد، به فعالیتش ادامه می‌دهد. جز این دو تیم، استقلال احتمالا وارد فاز فوتسال پایه هم خواهد شد و به زودی کارخانه محصولاتش را راه‌‌اندازی می‌کند.

در خصوص وضعیت کادرفنی تیم فوتسال مردان هنوز چیزی مشخص نیست و این باشگاه در حال بررسی گزینه‌های مختلف است.

ارسال نظر