الهه منصوریان: پزشکی قانونی تشخیص می دهد خودزنی کردم یا چاقو خوردم!

بررسی احتمال خودزنی در هفت ورزشی؛ شما راست دست هستی یا چپ دست؟

الهه منصوریان: پزشکی قانونی تشخیص می دهد خودزنی کردم یا چاقو خوردم!

به گزارش هفت ورزشی، مهدی یکتا در گفتگو با الهه منصوریان احتمال خودزنی را بررسی می‌کند.
رییس فدراسیون ووشو در گفتگو با هفت صبح ادعا کرده بود منصوریان با چاقو خودزنی کرده است.

سایز ویدئو: ۹۱.۰۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۳۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر