الهه منصوریان: خواهرم با رییس فدراسیون درگیر شد، من چاقو خوردم!

الهه منصوریان مدعی است رییس فدراسیون ووشو می خواست با چاقو به خواهرش حمله کند که او مانع این کار شده و چاقو خورده است…

الهه منصوریان: خواهرم با رییس فدراسیون درگیر شد، من چاقو خوردم!

به گزارش هفت ورزشی، گفتگوی مهدی یکتا با الهه منصوریان درباره حوادث فدراسیون ووشو و چاقوکشی در این فدراسیون، هر چه جلوتر می رود جذاب تر می شود. در این بخش، الهه منصوریان درگیری ایجاد شده در اتاق رییس فدراسیون را روایت می کند و می گوید وقتی قصد جدا کردن خواهرش و امیر صدیقی را داشته، چاقو خورده است!

سایز ویدئو: ۵.۸۲M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۵۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر