الهه منصوریان در هفت ورزشی: من را از سالن بیرون انداختند!
الهه منصوریان در هفت ورزشی، ماجرای درگیری در فدراسیون ووشو را روایت می کند.
به گزارش هفت ورزشی، الهه منصوریان در گفتگو با مهدی یکتا می گوید من با احترام و عزت به خوابگاه رفته بودم و با درخواست رییس فدراسیون به خانه رفتم. صبح هم با نامه و هماهنگی به سالن رفتم اما من را از سالن بیرون کردند و درگیری از همین جا شروع شد…