مبینا نعمت‌زاده زیر تیغ جراحی رفت

دارنده مدال برنز المپیک تکواندوی بانوان ایران تحت عمل جراحی رباط صلیبی زانو قرار گرفت.

مبینا نعمت‌زاده زیر تیغ جراحی رفت

به گزارش هفت ورزشی ، مبینا نعمت‌زاده، عضو تیم ملی تکواندوی بانوان کشورمان و دارنده مدال برنز المپیک و طلای امیدهای جهان، به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی زانو، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت.

این عمل جراحی توسط دکتر محمد رازی در بیمارستان نورافشار تهران انجام شد و روند درمانی این ملی‌پوش کشورمان آغاز شد.

نعمت‌زاده پس از طی مراحل اولیه درمان و دوران نقاهت، برنامه‌های توانبخشی و بازگشت به میادین را زیر نظر کادر پزشکی و فنی تیم ملی آغاز خواهد کرد.

ارسال نظر