دوومیدانی جوانان آسیا؛ ایران در روز پایانی به مدال نرسید
تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران در روز پایانی مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال نشد و با سه مدال نقره به کار خود در این رقابتها پایان داد.
به گزارش هفت ورزشی ، روز پایانی بیستودومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا امروز (یکشنبه، ۱۰ خرداد) برگزار شد و نمایندگان ایران نتوانستند به مدال دست پیدا کنند.
در فینال دوی ۸۰۰ متر مردان، محمدصالح کمره با ثبت زمان ۱:۵۱.۳۹ دقیقه در میان هشت شرکتکننده در جایگاه ششم قرار گرفت. در بخش بانوان نیز مریم احمدی در همین ماده با زمان ۲:۰۹.۰۰ دقیقه چهارم شد و از کسب مدال بازماند.
همچنین حامد نفر در رقابت پرتاب دیسک با رکورد ۵۶.۹۱ متر در رتبه ششم ایستاد.
با پایان این رقابتها، تیم ملی دوومیدانی جوانان ایران با سه مدال نقره به کار خود خاتمه داد. این مدالها توسط هانیه شهپری در مواد ۳۰۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر با مانع و همچنین مریم احمدی در ماده ۱۵۰۰ متر به دست آمد.
نتایج کامل نمایندگان ایران
- کیارش کابلی در پرتاب وزنه با رکورد ۱۷.۲۲ متر در جایگاه هفتم قرار گرفت.
- مریم احمدی در دوی ۱۵۰۰ متر با زمان ۴:۳۳.۳۵ دقیقه مدال نقره کسب کرد و در دوی ۸۰۰ متر چهارم شد.
- امیررضا آهنینمرام در پرتاب چکش با رکورد ۵۹.۹۳ متر نهم شد.
- هانیه شهپری در مواد ۳۰۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر با مانع به دو مدال نقره دست یافت.
- محمدصالح کمره در دوی ۱۵۰۰ متر با زمان ۳:۵۴.۹۷ دقیقه و در دوی ۸۰۰ متر با زمان ۱:۵۱.۳۹ دقیقه ششم شد.
- حامد نفر در پرتاب دیسک با رکورد ۵۶.۹۱ متر در رده ششم قرار گرفت.
تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات با حضور حامد نفر، امیررضا آهنینمرام، کیارش کابلی، محمدصالح کمره، هانیه شهپری و مریم احمدی در هنگکنگ به رقابت پرداخت.
همچنین اسفندیار موسوی، حسن صمیمی به عنوان مربی، لیلا مرادی در سمت سرپرست بانوان و مهدی جلودارزاده در کادر اعزامی ایران حضور داشتند.