عیادت اعضای تیم بسکتبال استقلال از عنایت‌الله آتشی

مدیران و کادر فنی تیم‌های بسکتبال بانوان و آقایان استقلال پیش از شروع لیگ، با حضور در بیمارستان از عنایت‌الله آتشی عیادت کرده و از دکتر بهلولی، عضو هیئت‌مدیره بیمارستان جم، قدردانی کردند.

عیادت اعضای تیم بسکتبال استقلال از عنایت‌الله آتشی

به گزارش هفت صبح ورزشی، مدیران و سرمربیان تیم‌های بسکتبال بانوان و آقایان استقلال امروز و در آستانه آغاز رقابت‌های بسکتبال کشور با حضور در بیمارستان، از عنایت‌الله آتشی که سابقه مربیگری در تیم بسکتبال باشگاه استقلال را هم در کارنامه خود دارد، عیادت کردند و همچنین از زحمات دکتر بهلولی عضو هیات مدیره بیمارستان جم تشکر و قدردانی کردند.

عنایت‌الله آتشی از بزرگان بسکتبال کشور است که عضوی از خانواده باشگاه استقلال به شمار می‌رود و در حفظ این باشگاه ، نقش مهمی داشته است.

ارسال نظر