بازگشت قرچک به لیگ برتر فوتسال پس از ۶ سال

پس از کش‌وقوس‌ فراوان، نام نماینده قرچک برای حضور در فصل جدید لیگ برتر مشخص شد و این تیم با عنوان نگین تندیس در مسابقات شرکت خواهد کرد.

بازگشت قرچک به لیگ برتر فوتسال پس از ۶ سال

به گزارش هفت ورزشی ، نگین تندیس قرچک جدیدترین تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال خواهد بود و ماجرای تغییر نام تنها نماینده استان تهران پس از حواشی فراوان به پایان رسید. قرچکی‌ها که حدود شش سال از حضور در بالاترین سطح باشگاهی دور مانده بودند و غیبت‌شان به عنوان یکی از قطب‌های بازیکن‌سازی و پُرطرفدار، به شدت احساس می‌شد، در فصل آتی با تیمی نوپا وارد مسابقات می‌شوند.

اگرچه مالک تیم قرچکی‌ در ابتدا تصمیم داشت از اسم شهید منصوری برای مجموعه خود استفاده کند و با الهام گرفتن از این نام، توجهات را به تیم تازه تأسیس جلب نماید که خیلی زود با واکنش مالک منصوری مواجه شد و همچنین بسیاری از طرفداران متعصب منصوری نسبت به این اقدام واکنش نشان دادند تا سرانجام، از نگین تندیس به عنوان نام جدید رونمایی شود.

نگین تندیس قرچک با خرید سهمیه عرشیا آذربایجان شهرقدس در فصل جدید لیگ برتر حضور خواهند داشت و از روز یک شنبه تمرینات خود به صورت رسمی را آغاز می‌کنند. آن‌ها پس از شهید منصوری و مقاومت، سومین تیم از قرچک، در تاریخ لیگ باشگاهی به شمار می‌روند.

لازم به ذکر است مدیران نگین تندیس در ابتدای کار، با چالش بزرگی رو به رو شده‌اند و به زودی پنجره نقل و انتقالاتی این تیم به دلیل بدهی‌های باشگاه عرشیا آذربایجان شهرقدس به بازیکنان سابق، بسته خواهد شد و از همین رو باید به دنبال پرداخت معوقات بازیکنان شاکی باشند.

ارسال نظر