رسمی؛ فخیم سرمربی مس سونگون شد

فرهاد فخیم به عنوان سرمربی تیم فوتسال مس سونگون انتخاب شد.

رسمی؛ فخیم سرمربی مس سونگون شد

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه مس سونگون ورزقان اعلام کرد که این باشگاه «در ادامه رویکرد جدید خود مبتنی بر بازگشت به ریشه‌ها و تکیه بر نیروهای بومی، فرهاد فخیم را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال این باشگاه منصوب کرد.»

فخیم در کارنامه خود ۵ قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا با مس سونگون، سال‌ها حضور در تیم ملی فوتسال و نقش‌آفرینی در یکی از موفق‌ترین نسل‌های تاریخ این باشگاه را دارد.

ارسال نظر