شاگردان هاشمیان ریکاوری کردند

سرخ پوشان بعد از بازی تدارکاتی مقابل مس رفسنجان تمرین ویژه‌ای را برگزار کردند.

شاگردان هاشمیان ریکاوری کردند

به گزارش هفت صبح ورزشی، شاگردان وحید هاشمیان با حضور در ورزشگاه آزادی به ریکاوری پرداختند.

سرخپوشان پایتخت که روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان رفته بودند، امروز به مدت یک ساعت ریکاوری کردند.

برنامه یکشنبه قرمزپوشان از ساعت ۱۱ الی ۱۲ در سالن بدنسازی زمین شماره ۳ ورزشگاه آزادی به ریکاوری اختصاص داشت.

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تمرین فردا دوشنبه را تعطیل و به سرخپوشان استراحت داد و تمرینات تیم از روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر