آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس

مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس امید با حضور ۱۲ بوکسور منتخب برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شد.

آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس

به گزارش هفت ورزشی ، طبق اعلام فدراسیون بوکس، دومین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس امید از امروز (شنبه دوم خردادماه) در سالن بوکس ناطق‌نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.

این مرحله از اردو با حضور ۱۲ بوکسور منتخب ادامه خواهد داشت و تا ۱۲ خردادماه در تهران برگزار می‌شود. ملی‌پوشان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

اسامی دعوت شده به اردو به شرح ذیل است:

۵۵ کیلوگرم: نیما بیاتی

۶۵ کیلوگرم: محمدامین کریمی

۶۰ کیلوگرم: علی‌اصغر افشاری

۷۰ کیلوگرم: علی‌اکبر میراحمدی و آیدین کریم زاده

۷۵ کیلوگرم: محمد بساطی

۸۰ کیلوگرم: علی علیزاده و سهیل نیک زاد

۸۵ کیلوگرم: سام استکی

۹۰-کیلوگرم: آروین شاه‌بایی و حسین ناجی

۹۰+ کیلوگرم: عباس گرشاسبی

ارسال نظر