وحید هاشمیان ستاره جوان تیمش را تنبیه کرد!

سرمربی تیم پرسپولیس در دیدار دوستانه تیمش برابر مس رفسنجان حتی یک دقیقه هم از یعقوب براجعه استفاده نکرد!

وحید هاشمیان ستاره جوان تیمش را تنبیه کرد!

به گزارش هفت صبح ورزشی، غیبت‌های یعقوب براجعه، بازیکن جوان پرسپولیس در تمرینات پس از دیدار با سپاهان آغاز شد و کمی بیشتر از آن چیزی که باید طول کشید.

در این رابطه اخبار ضد و نقیضی به گوش رسید اما ظاهرا براجعه از نیمکت نشینی در پرسپولیس و پایین بودن مبلغ قرارداد خودش شاکی و دلخور بوده است.

بعد از چند روز غیبت، یعقوب براجعه در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد اما وحید هاشمیان ترجیح داد او را تنبیه کرده و در غیاب سهیل صحرایی و سرژ اوریه از براجعه جوان در ترکیب بازی دوستانه تیمش استفاده نکند!

ارسال نظر