دلداری سرمربی پرسپولیس به استقلالی ها بعد از برد دربی

بهادر عبدی بعد از پیروزی در دربی سرخابی با حضور کنار نیمکت استقلالی ها به هاشم بیک زاده و مهدی امیرآبادی، سرمربی و سرپرست استقلال خسته نباشید گفت و آنها را دلداری داد.

دلداری سرمربی پرسپولیس به استقلالی ها بعد از برد دربی

به گزارش هفت صبح ورزشی ، جوانان پرسپولیس با سرمربیگری بهادر عبدی جوانان استقلال را شکست دادند اما بهادر عبدی با وجود خوشحالی از کسب این پیروزی ارزشمند، سراغ نیمکت استقلال رفت و رسم رفاقت را به جا آورد.

ارسال نظر