دو تیم لیگ برتری حذف شدند!

فدراسیون هندبال به دلیل غیبت سپاهان نوین و فرازبام خاییز دهدشت در مسابقات متمرکز کرمان، این دو تیم را از جدول لیگ برتر مردان کنار گذاشت.

دو تیم لیگ برتری حذف شدند!

به گزارش هفت ورزشی ، فدراسیون هندبال تصمیم گرفت دو تیم سپاهان نوین و فرازبام خاییز دهدشت را به دلیل حاضر نشدن در مسابقات متمرکز لیگ برتر مردان، از جدول رقابت‌ها حذف کند.

علی‌اکبر خوشنویس، دبیرکل فدراسیون هندبال، اعلام کرد پس از هماهنگی با باشگاه‌ها، ادامه مسابقات لیگ برتر که به‌دلیل شرایط اخیر کشور به تعویق افتاده بود، به صورت متمرکز در شهر کرمان برگزار شد و این رقابت‌ها تا پنجم خرداد ادامه خواهد داشت.

او توضیح داد که دو تیم سپاهان نوین و فرازبام باوجود اخطارهای فدراسیون در مسابقات حاضر نشدند و طبق آیین‌نامه، با غیبت در دو دیدار، از جدول لیگ کنار گذاشته شدند. بر این اساس تمام امتیازات این دو تیم نیز از جدول حذف خواهد شد.

خوشنویس همچنین خبر داد کمیته انضباطی فدراسیون به‌زودی درباره این پرونده تشکیل جلسه می‌دهد و احتمال سقوط این تیم‌ها به دسته‌های پایین‌تر نیز وجود دارد.

ارسال نظر