شمشیربازی از رسیدن به کاپ جهانی بازماند

عدم صدور ویزا، سابریست‌های ایران را از حضور در کاپ جهانی مصر محروم کرد.

شمشیربازی از رسیدن به کاپ جهانی بازماند

به گزارش هفت ورزشی ، سابریست‌های ایران که بیش از ۴۵ روز است در کمپ تمرینی کریستین بائو حضور دارند و تمرینات پرفشاری را در ایتالیا سپری کردند، به دلیل عدم صدور روادید، حضور در کاپ جهانی مصر را از دست دادند.

سابریست‌های ایران به همراه کادرفنی از این کمپ تمرینی و اردوی مشترک نهایت بهره را برده بودند اما عدم صدور روادید سابریست‌های ایران را از حضور در این رقابت‌ها محروم کرد.

به این ترتیب تیم ملی شمشیربازی به زودی از ایتالیا به ایران برمی‌گردد تا تمرینات و اردوها را در داخل کشور پیگیری کند و آماده رقابت‌های بعدی شود.

ارسال نظر