عبدی: کوچک‌ترین حق ما گرفتن سه امتیاز بازی بود

اشتباهات زیادی داشتیم و باید آن ها را برطرف کنیم

عبدی: کوچک‌ترین حق ما گرفتن سه امتیاز بازی بود

صحبت های بهادر عبدی سرمربی جوانان پرسپولیس بعد از تقابل با جوانان استقلال

ارسال نظر