بلاتکلیفی ادامه‌دار در فدراسیون ژیمناستیک

برخلاف وعده معاون وزیر ورزش، ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ژیمناستیک در تاریخ ۲۹ اردیبهشت انجام نشد.

بلاتکلیفی ادامه‌دار در فدراسیون ژیمناستیک

به گزارش هفت ورزشی ، مجمع فدراسیون ژیمناستیک در حالی هفته گذشته برگزار شد که شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش، از شروع ثبت‌نام از نامزدهای ریاست از تاریخ ۲۹ اردیبهشت خبر داده بود، اما امروز پس از پایان وقت اداری مشخص شد که هیچ ثبت‌نامی انجام نشده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که دبیر مجمع هنوز مشخص نیست و اتحادیه جهانی نیز فعلاً موافقت خود را با مجمع برگزارشده اعلام نکرده است؛ چرا که در این مجمع، اعضا به عزل نواب رئیس رأی دادند و وجیهه نقوی به عنوان نایب‌رئیس معرفی شد. از طرفی شنیده شده نامزدهای برکنار شده، اعتراض خود را به فدراسیون جهانی اعلام کرده‌اند.

این فدراسیون مدت طولانی با سرپرست اداره شده و حتی با بازگشت زهرا اینچه‌درگاهی، دوباره مشکلات فدراسیون آغاز شد. بعد از مدتی با پلمب فدراسیون و برگزاری مجمع فوق‌العاده، اعضا رأی به تعلیق اینچه‌درگاهی دادند.

ارسال نظر