رئیس اسبق فدراسیون درگذشت

رییس اسبق فدراسیون تنیس ایران و از چهره‌های خوش‌نام این ورزش دارفانی را وداع گفت.

رئیس اسبق فدراسیون درگذشت

به گزارش هفت ورزشی ، محمود گلشن شیرازی که سال‌ها ریاست فدراسیون تنیس ایران را برعهده داشت، دعوت حق را لبیک گفت.

وی از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۲ ریاست فدراسیون تنیس ایران را بر عهده داشت و خدمات ارزنده‌ای را از خود بر جای گذاشت.

هفت ورزشی درگذشت محمود گلشن شیرازی را به خانواده او و همچنین جامعه ورزش تسلیت می‌گوید.

ارسال نظر