یک تیم لیگ برتری محکوم شد

باشگاه مس رفسنجان از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به پرداخت بیش از دو میلیارد تومان به یکی از بازیکنان سابق خود محکوم شد.

یک تیم لیگ برتری محکوم شد
به گزارش هفت صبح ورزشی، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره پرونده‌های مطروحه صادر کرد.

در پی شکایت محمد علی نژاد از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۸۷ میلیون و ۵۲۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

ارسال نظر