یاسی: خود را برای مسابقات ناگویا آماده می کنیم!

سامیه یاسی، ملی‌پوش تپانچه ایران، گفت: پس از سه ماه وقفه، اردوها آغاز شده و با تمرکز روی تکنیک و تاکتیک خود را برای بازی‌های آسیایی ناگویا آماده می‌کنیم.

یاسی: خود را برای مسابقات ناگویا آماده می کنیم!

به گزارش هفت ورزشی ، سامیه یاسی، عضو تیم ملی تپانچه کشورمان در خصوص اردوهای آمادگی این تیم، گفت: اولین اردوی تیم ملی تپانچه در سال 1405 آغاز شده است. این اردو بعد از یک وقفه سه ماه برگزار شد. متاسفانه به دلیل اتفاقاتی که در کشور رخ داد نتوانستیم اردوها را داشته باشیم. دور بودن از اردو شرایط را تغییر داد و ممکن است مقداری افت داشته باشیم.

وی افزود: در این مدت سعی کردیم تمرینات خود را شخصی دنبال کنیم. در بحث بدنسازی و روانشناسی کار کردیم و در خصوص تیراندازی هم دورادور با مربی در ارتباط بودیم ولی هیچ یک از این موارد به اندازه حضور در اردو برای بالا رفتن سطح تیراندازان کمک نمی‌کند.

ملی‌پوش تپانچه کشورمان تاکید کرد: خوشبختانه اردوها آغاز شده و می‌توانیم روی تکنیک و تاکتیک خود تمرکز کنیم و آمادگی خود را سطح عالی برسانیم و برای بازی‌های آسیایی ناگویا آماده شویم.

ارسال نظر