ساپینتو: در گزارش‌های داور چهارم، دروغ نوشته شده بود!

چهار ماه من را محروم کردند برای کاری که نکردم و من اصلا با داور چهارم صبحت نکردم که بخواهم به او توهین کنم

ساپینتو:  در گزارش‌های داور چهارم، دروغ نوشته شده بود!

گفت و گو با ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال

داور وسط هیچ چیزی ندیده بود و در گزارش نوشته شده است که داور چهارم گفته است که من به او توهین کرده‌ام

تیم و هواداران به من نیاز دارند و مسئولان با من عادل باشند

ارسال نظر