لشکر دونفره بهداد سلیمی در گجرات؛ شلیک نهایی وزنه‌برداری ایران در هند

نفرات اعزامی تیم ملی وزنه‌برداری ایران به مسابقات قهرمانی آسیا فردا راهی هند می‌شوند.

لشکر دونفره بهداد سلیمی در گجرات؛ شلیک نهایی وزنه‌برداری ایران در هند

به گزارش هفت ورزشی ، مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت در گاندی‌نگر ایالت گجرات هند برگزار می‌شود.

تیم ملی وزنه‌برداری ایران سه‌شنبه (۲۲ اردیبهشت) با هدایت بهداد سلیمی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا ایران را به مقصد هند ترک می‌کند.

در پیکارهای قهرمانی قاره کهن، علیرضا نصیری در دسته ۱۱۰ کیلوگرم و علیرضا یوسفی در دسته فوق‌سنگین به روی تخته رقابت می‌روند.

برنامه مسابقات نمایندگان ایران:

یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۰ به وقت ایران: دسته ۱۱۰ کیلوگرم/ علیرضا نصیری

یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ به وقت ایران: دسته فوق‌سنگین کیلوگرم/ علیرضا یوسفی

ارسال نظر