واکنش ساپینتو به جدایی حسینی از استقلال

سیدحسین حسینی را دوست دارم و می‌خواستم کنار او یک گلر بزرگ دیگری داشته باشم

واکنش ساپینتو به جدایی حسینی از استقلال

گفت و گو با ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال

فشار روی حسینی زیاد بود

برای خود او هم سخت بود این شرایط را تحمل کند

ما اینجا هستیم تا برنده باشیم

قبول دارم آدان هنوز آماده نیست اما بازی به بازی بهتر خواهد شد

حسینی رفت تا الان در سپاهان خوشحال باشد

ارسال نظر