بنیامین فرجی: دلتنگی برای خانواده مرا از ژاپن به ایران کشاند

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: حداکثر تلاشم را می‌کنم تا بهترین مدال را در المپیک جوانان کسب کنم.

بنیامین فرجی: دلتنگی برای خانواده مرا از ژاپن به ایران کشاند

به گزارش هفت ورزشی ، بنیامین فرجی در گفت‌و‌گویی در خصوص دلیل بازگشت خود از کمپ تمرینی ژاپن اظهار داشت: ذهنیتم این بود تا در کنار خانواده باشم و مدتی هر چند کوتاه را با آنها بگذرانم. الان تمرینات را در ایران دنبال می‌کنم و به لحاظ روحی روانی نیازهایم با دیدن اعضای خانواده‌ام برطرف شد. من ۳ ماه در ژاپن حضور داشتم و دلتنگ خانواده‌ام شده بودم. الان زیر نظر پدرم رضا فرجی تمرینات را دنبال می‌کنم.

پدیده تنیس روی میز ایران خاطرنشان کرد: تصمیم دارم تا چند روز آینده سفری به دوسلدورف داشتم. بار‌ها با تیم ملی آلمان تمرین کرده‌ام و می‌خواهم به کمپ تیم ملی این کشور بروم تا زیر نظر سرمربی آن تمرین کنم. از ملی‌پوشان این تیم شناخت دارم و مشخص نیست چه مدت آنجا حضور دارم.

فرجی در خصوص حضورش در بازی‌های آسیایی ناگویا و المپیک جوانان داکار به آنا عنوان کرد: در جریان بازی‌های آسیایی نیستم و نمی‌دانم فدراسیون مسابقات انتخابی برای ملی‌پوشان می‌گذارد یا تصمیم دیگری می‌گیرد. آبان امسال در المپیک جوانان داکار حضور خواهم یافت و حداکثر تلاشم را می‌کنم تا بهترین مدال را در رده سنی زیر ۱۸ سال کسب کنم.

ارسال نظر