رستمیان: با وجود جنگ، خودم را آماده نگه داشتم؛ هدف بازی‌های آسیایی ناگویاست

هانیه رستمیان ملی‌پوش تپانچه کشورمان گفت: به خاطر مشکلات ویزا نمی‌دانم فصل بعد می‌توانم در بوندس‌لیگا رقابت کنم یا خیر.

رستمیان: با وجود جنگ، خودم را آماده نگه داشتم؛ هدف بازی‌های آسیایی ناگویاست

به گزارش هفت ورزشی ، هانیه رستمیان در خصوص از سرگیری اردوی تیم ملی تپانچه اظهار داشت: بعد از مدت‌ها اردو شروع شد. در این مدت تمرینات بدنسازی و تیراندازی خود را به صورت شخصی ادامه دادم و با روانشناس تیم هم در ارتباط بودم. خدا را شکر تا حدودی خودم را آماده نگه داشتم و با شروع اردو تمرینات را منظم‌تر ادامه می‌دهیم تا برای مسابقات آماده شویم.
وی در ادامه افزود: هدف ما حضور موفق در بازی‌های آسیایی ناگویاست و برای آمادگی در این مسابقات تلاش می‌کنیم. قبل از آن هم چند مسابقه داریم که امیدوارم بتوانیم به آنها اعزام شویم.
ملی‌پوش تپانچه کشورمان در خصوص حضورش در فصل جدید بوندس‌لیگا، گفت: لیگ آلمان از مهرماه شروع می‌شود با وجود مشکلاتی که در اخذ ویزا وجود دارد، مطمئن نیستم بتوانم در این فصل در کنار تیمم باشم. فصل قبل هم دو مسابقه آخر تیم را از دست دادم اما تلاش می‌کنم بتوانم از طریقی ویزا بگیرم و در کنار تیم در بوندس‌لیگا حضور داشته باشم.

ارسال نظر