چهار وزنه‌بردار جدید به اردوی تیم ملی دعوت شدند؛ سلیمی نفرات مدنظر را فراخواند

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان چهار وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

چهار وزنه‌بردار جدید به اردوی تیم ملی دعوت شدند؛ سلیمی نفرات مدنظر را فراخواند

به گزارش هفت ورزشی ، با نظر بهداد سلیمی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران، چهار وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند. بر این اساس، علیرضا معینی، آیت شریفی، امیرحسین سپه و عبدالله بیرانوند به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند تا در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور پیدا کنند.

بر اساس برنامه کادر فنی، تیم ملی خود را برای حضور پرقدرت در مهم‌ترین رویدادهای پیش رو از جمله قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و انتخابی المپیک آماده می‌کند.

ارسال نظر