هدایی: یک هفته پس از بهبودی کامل، تمرینات سبک را آغاز می‌کنم

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: عمل «پی آر پی» (PRP) روی دستم انجام شد و فعلاً تمرینات هوازی را دنبال می‌کنم.

هدایی: یک هفته پس از بهبودی کامل، تمرینات سبک را آغاز می‌کنم

به گزارش هفت ورزشی ، امیرحسین هدایی در گفت‌و‌گویی در خصوص آخرین روند درمانی دست آسیب دیده خود برای حضور در مسابقات باشگاهی و ملی تنیس روی میز اظهار داشت: هفته قبل به ایفمارک رفتم و رادیولوژی و سونوگرافی عضلانی از دستم گرفته شد. با تشخیص پزشک سطح پارگی عضله دستم ۷ از ۱۰ تشخیص داده شد و گفتند با فیزیوتراپی امکان ترمیم عضله وجود ندارد.

وی ادامه داد: با تشخیص پزشک عمل «پی آر پی» (PRP) روی دستم انجام شد و پلاسمای غنی خون از پلاکت به من تزریق شد که از خون خودم برای تولید کلاژن و الاستین عضله انجام شد. الان پارگی عضله دستم ۵ از ۱۰ شده و سه‌شنبه هفته آینده بار دیگر از دستم رادیولوژی گرفته می‌شود تا سطح بهبودی عضله مشخص شود. فعلاً تمرینات هوازی را دنبال می‌کنم تا میزان بهبودی دستم به مراتب بهتر شود.

ملی‌پوش تنیس روی میز به آنا خاطرنشان کرد: یک هفته پس از بهبودی کامل دستم، تمرینات سبک را آغاز خواهم کرد تا زمانی که به تشخیص پزشک تمرینات اصلی را شروع کنم. اصلاً نباید در روند درمان عجله کرد ولی امیدوارم از ماه آینده بتوانم به لحاظ تمرینی در شرایط بهتری باشم و بتوانم آرام آرام به شرایط مسابقه نزدیک شوم.

ارسال نظر