لیگ برتر بوکس با ۱۱ تیم آغاز می‌شود

لیگ برتر بوکس مردان باشگاه‌های کشور با حضور ۱۱ تیم، از پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت در سالن شهید همت فدراسیون بوکس آغاز می‌شود.

لیگ برتر بوکس با ۱۱ تیم آغاز می‌شود

به گزارش هفت ورزشی ، هفته نخست مسابقات لیگ برتر بوکس مردان (بزرگسالان) باشگاه‌های کشور، یادواره شهدای گرانقدر جنگ رمضان، روز پنجشنبه (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در مجموعه ورزشی شیرودی و در سالن بوکس شهید همت فدراسیون بوکس برگزار خواهد شد.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۱ تیم حضور دارند: سبلان اردبیل، اکسین آمل، خانه قهرمان آذربایجان، نیروی زمینی، دلاوران قم، کاپیتان تهران، رعد پدافند ارتش، شاهین تهران، هیئت بوکس خراسان، هیئت بوکس گیلان و هیئت بوکس یزد.

طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون بوکس، دیدارهای لیگ برتر به صورت هفتگی برگزار خواهد شد و هر هفته دو تیم در چارچوب این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند.

ارسال نظر