بیرانوند: طلا در ناگویا هدف اصلیام است
محمد بیرانوند، ملیپوش تراپ ایران، هدف اصلی خود را درخشش و کسب مدال طلا در بازیهای آسیایی ناگویا دانست و از برگزاری اردوی آمادگی در رشت خبر داد.
به گزارش هفت ورزشی ، محمد بیرانوند، ملیپوش تراپ کشورمان، در خصوص برگزاری اردوی آمادگی این تیم در رشت، اظهار داشت: بعد از چند ماه وقفه، اولین اردوی تمرینی خود را آغاز کردیم و از آقای برخورداری، سرپرست فدراسیون که با پیگیری خود اردو را تشکیل داد، سپاسگزارم.
خود را برای حضور در بازیهای آسیایی ناگویا آماده میکنیم و امیدوارم تیم تراپ ایران در این بازیها مدال خوشرنگی بگیریم.
ملیپوش تراپ کشورمان در ادامه در خصوص هدفگذاری خود در سال جدید گفت: هدف اصلی من درخشش در ناگویا است و امیدوارم با کسب مدال در بازیهای آسیایی، دل مردم و هموطنان را شاد کنم. همه مردم از ما ورزشکاران انتظار طلا دارند و من هم تلاش میکنم تا با دعای خیر آنها این اتفاق عملی شود و برای ایران یک مدال طلای خوشرنگ به ارمغان بیاورم.
اردوی آمادگی تیم ملی تراپ جهت حضور در بازیهای آسیایی ناگویا از ۱۲ اردیبهشت ماه در رشت در حال برگزاری است.