بیرانوند: طلا در ناگویا هدف اصلی‌ام است

محمد بیرانوند، ملی‌پوش تراپ ایران، هدف اصلی خود را درخشش و کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی ناگویا دانست و از برگزاری اردوی آمادگی در رشت خبر داد.

بیرانوند: طلا در ناگویا هدف اصلی‌ام است

به گزارش هفت ورزشی ، محمد بیرانوند، ملی‌پوش تراپ کشورمان، در خصوص برگزاری اردوی آمادگی این تیم در رشت، اظهار داشت: بعد از چند ماه وقفه، اولین اردوی تمرینی خود را آغاز کردیم و از آقای برخورداری، سرپرست فدراسیون که با پیگیری خود اردو را تشکیل داد، سپاسگزارم.

خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا آماده می‌کنیم و امیدوارم تیم تراپ ایران در این بازی‌ها مدال خوش‌رنگی بگیریم.

ملی‌پوش تراپ کشورمان در ادامه در خصوص هدف‌گذاری خود در سال جدید گفت: هدف اصلی من درخشش در ناگویا است و امیدوارم با کسب مدال در بازی‌های آسیایی، دل مردم و هموطنان را شاد کنم. همه مردم از ما ورزشکاران انتظار طلا دارند و من هم تلاش می‌کنم تا با دعای خیر آنها این اتفاق عملی شود و برای ایران یک مدال طلای خوش‌رنگ به ارمغان بیاورم.

اردوی آمادگی تیم ملی تراپ جهت حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا از ۱۲ اردیبهشت ماه در رشت در حال برگزاری است.

ارسال نظر