نشست روسای کمیتهها؛ احکام صادر شد
محسن شادی،در نشست با روسای کمیتهها گفت که باید با همافزایی و تلاش ثابت کنیم تصمیم دنیامالی برای مستقل شدن روئینگ از قایقرانی، بهترین اتفاق برای این رشته بوده است.
به گزارش هفت ورزشی ، طبق اعلام فدراسیون روئینگ، در این نشست که محمدرضا فروحی (سرپرست دبیری) و عمران پورعسگرپرست (نایب رئیس فدراسیون) حضور داشتند، محسن شادی با اشاره به اهمیت رسالت اعضای کمیتههای فدراسیون اظهار داشت: وظایف کمیتهها مشخص است و خوشبختانه اکثر روسای کمیتهها از افراد باتجربه تشکیل شدهاند.
وی افزود: باید تلاش کنیم که با همافزایی و همفکری شرایط فدراسیون را بهبود ببخشیم. ما وظیفه داریم و باید تلاش کنیم که با توجه به نوپا بودن فدراسیون، بهترین عملکرد را داشته باشیم.
رئیس فدراسیون روئینگ خاطرنشان کرد: احمد دنیامالی در سال ۱۴۰۳ تصمیم گرفت که رشته روئینگ از فدراسیون قایقرانی جدا شود و باید ما با تلاش خود نشان دهیم که این بهترین اتفاق برای این رشته است. باید این نگاه را داشته باشیم که ما یک خانواده هستیم و در آینده نزدیک یکی از فدراسیونهای مطرح کشور باشیم و در رقابتهای مهم پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم.
در این نشست، عمران پورعسگرپرست (رئیس کمیته تیمهای ملی)، فاطمه حسنی (رئیس دبیرخانه و امور اداری)، مهران حاجیلو (رئیس کمیته ارگومتر)، دکتر رامین طباطبایی (رئیس کمیته پزشکی)، نوید آرازشی (رئیس کمیته اقتصادی و بازاریابی)، قربان زیلا (رئیس کمیته امور فرهنگی)، علی شاددل (رئیس کمیته امور استانها)، محمدرضا پشوتنفرد (رئیس کمیته روابط عمومی)، قاسم بختیاریان (رئیس کمیته انضباطی و حقوقی)، علی جمشیدی (رئیس کمیته استعدادیابی)، لیلا عیدی (رئیس کمیته آموزش و پژوهش)، مهدی گیوی (رئیس کمیته پاراروئینگ) و پگاه نژادرسول (رئیس کمیته امور بینالملل) احکام خود را از محسن شادی، رئیس فدراسیون، دریافت کردند.