استارت لیگ برتر بسکتبال از اردیبهشت
زمان برگزاری تورنمنت ۴ جانبه لیگ برتر بسکتبال برای تعیین نمایندگان کشورمان در مسابقات غرب آسیا اعلام شد.
به گزارش هفت ورزشی ، تورنمنت لیگ برتر بسکتبال برای شناخت نمایندگان کشورمان در مسابقات غرب آسیا قرار است از ٢٨ اردیبهشت ماه آغاز و ٨ خرداد به پایان برسد.
سازمان لیگ این زمان را به تیمها اعلام کرده و به احتمال زیاد مسابقات در شهر آمل برگزار خواهد شد.
استقلال تهران، شهرداری گرگان، نفت آبادان و نفت زاگرس جنوبی ۴ تیم این رقابتها اعلام شدهاند که به صورت دورهای با هم بازی خواهند کرد.
طبق قانون ٢ تیم اول و دوم به عنوان نمایندگان کشورمان در مسابقات غرب آسیا معرفی خواهند شد.