حضرت‌پور: سال مهم و سختی داریم، باید دست‌به‌دست هم دهیم تا سهمیه المپیک را بگیریم

محمدرضا حضرت‌پور گفت: سال مهمی و سختی داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا اول سهمیه المپیک را بدست آوریم و سال بعد هم بهترین نتیجه را بگیریم.

حضرت‌پور: سال مهم و سختی داریم، باید دست‌به‌دست هم دهیم تا سهمیه المپیک را بگیریم

به گزارش هفت ورزشی ، محمدرضا حضرت‌پور، لیبروی تیم ملی والیبال در حاشیه اردوی تیم ملی اظهار کرد:

- از دیروز تمریناتمان شروع شده است. دو ماهی بود تمرین نبودیم.

- سال مهم و سختی داریم و همه باید دست به دست هم دهیم تا اول سهمیه المپیک را بدست آوریم و سال بعد هم بهترین نتیجه را بگیریم.

- شرایط خودم خوب است و انگیزه بیشتری نسبت به سال قبل دارم.

- بعد از لیگ ملت‌ها، مسابقات قهرمانی آسیا است که قهرمانی در آنجا صعود به المپیک است.

- این سالن آسیب دیده بود و قرار بود اردو در شهر نور باشد اما اینجا قطعا بهتر است.

ارسال نظر