حذف تیم ملی سنگ‌نوردی ایران در یک‌هشتم نهایی مقابل قزاقستان

سنگ‌نوردان از راه یابی به مرحله یک چهارم باز ماندند.

حذف تیم ملی سنگ‌نوردی ایران در یک‌هشتم نهایی مقابل قزاقستان

به گزارش هفت ورزشی ، تیم ملی سنگ‌نوردی سرعت دو نفره کشورمان با ترکیب رضا علیپور و میلاد علیپور،در مرحله یک هشتم رقابت‌های تیمی به مصاف تیم قزاقستان رفت که در نهایت با شکست در برابر این تیم، از راه‌یابی به مرحله یک چهارم نهائی بازماند.

تیم ملی سنگ‌نوردی کشورمان در این دوره از بازی‌ها به کار خود پایان داد.

ارسال نظر