حدادی: آتشی استاد من و همه بسکتبال ایران بود
ملیپوش سابق بسکتبال ایران در حاشیه تشییع پیکر مرحوم عنایتالله آتشی پیشکسوت ورزش ایران گفت: باشگاه استقلال قرار بود قبل از عید پرداختی داشته باشد اما به دلیل شرایط کشور به تعهد خود عمل نکرد.
به گزارش هفت ورزشی ، حامد حدادی در مراسم تشییع پیکر عنایت الله آتشی گفت:
- به مهراد و مهران آتشی و خانواده بسکتبال تسلیت میگویم.
- آتشی استاد من و همه بسکتبال بود و کارهای بزرگی برای این رشته کرد.
- اینکه گفتم شرایط خاصی است، اگر ورزش نباشد در اسنپ کار کنیم شوخی بود.
- باشگاه قبل از جنگ پرداختی داشت و قرار بود قبل از عید هم بخشی دیگر انجام شود که به خاطر شرایط مملکت پرداختی نداشتند.
- مربی و کاپیتان درخواستی داشتند که من به تاجرنیا گفتم.
- اولین سال است که استقلال در بسکتبال تیم داشته است. در رشتههای دیگر هم تیم دارند که جای خوشحالی است و اگر پرداختی هم داشته باشند که خوب میشود!