شیرمحمدی: ایران قهرمان آسیاست و قهرمان آسیا می‌ماند

مهدی شیرمحمدی گفت: عربستان سال‌هاست هزینه می‌کند و پیشرفت خوبی داشته، اما ایران قهرمان آسیاست و قهرمان می‌ماند.

شیرمحمدی: ایران قهرمان آسیاست و قهرمان آسیا می‌ماند

به گزارش هفت ورزشی ، مهدی شیرمحمدی در خصوص دیدار تیم ملی مقابل عربستان اظهار داشت: همانطور که دیدید، بازی خیلی حساس و حتی می‌توانم بگویم حماسی بود. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و به عنوان سرگروه به نیمه‌نهایی صعود کنیم.

وی در خصوص تیم عربستان گفت: تیم عربستان این چند ساله واقعاً دارد در رشته فوتبال ساحلی هزینه می‌کند و همانطور که همه می‌بینند، پیشرفت خیلی خوبی داشته است. اما ایران قهرمان آسیاست و قهرمان آسیا می‌ماند و همچنان مثل همیشه پرچممان بالای سر همه کشورهاست.

شیرمحمدی در مورد کامبک تماشایی تیمش در این بازی افزود: بازی نباید انقدر پیچیده می‌شد. حساسیت از قبل وجود داشت، اما خدا را شکر بچه‌ها غیرت گذاشتند و توانستند بازی را برگردانند. خدا را شکر این بازی مهم را بردیم.

وی در خصوص دیدار آینده تیم ملی نیز گفت: به احتمال خیلی زیاد در نیمه نهایی با فلسطین بازی خواهیم کرد.

ارسال نظر