تقدیم مدال طلای رستمی به جانباز حسین محمدی؛ نیت کرده بودم مدالم را به یک قهرمان ملی بدهم

روح‌الله رستمی آخرین مدال طلای خود را به حسین محمدی، جانباز قطع عضو جنگ تحمیلی، تقدیم کرد.

تقدیم مدال طلای رستمی به جانباز حسین محمدی؛ نیت کرده بودم مدالم را به یک قهرمان ملی بدهم

به گزارش هفت ورزشی ، روح‌الله رستمی، قهرمان پاراوزنه‌برداری جهان و پارالمپیک، ظهر امروز به همراه محمد انصاری و محسن ربیع‌خواه به عیادت حسین محمدی، جانباز جنگ تحمیلی که از ناحیه هر ۲ دست و هر ۲ پا و در کنار لانچر به درجه جانبازی رسید، رفت.

رستمی در جریان این عیادت، آخرین مدال طلایش را که در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در عربستان کسب کرده بود، به این جانباز گرانقدر تقدیم کرد.

رستمی خطاب به حسین محمدی گفت: آخرین مسابقه‌ام در بازی‌های کشورهای اسلامی در عربستان بود که با همه مصدومیت‌هایی که داشتم، مقام اول را کسب کردم و مدال طلا گرفتم. نیت کردم که این مدال را خدمت یک قهرمان ملی ببرم. این را به شما تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی قهرمان این مردم و کشور هستید و برای ما اسطوره‌اید.

ارسال نظر