رکوردگیری ملی‌پوشان دو و میدانی با حضور حدادی برگزار شد

رکوردگیری ملی‌پوشان دو و میدانی در مشهد با حضور احسان حدادی برگزار شد.

رکوردگیری ملی‌پوشان دو و میدانی با حضور حدادی برگزار شد

به گزارش هفت ورزشی ، مسابقات رکوردگیری درون اردویی از ملی‌پوشان تیم ملی بزرگسالان به منظور ارزیابی سطح آمادگی برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا با حضور احسان حدادی رییس فدراسیون دو و میدانی، امروز جمعه ۴ اردیبهشت در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد.

هاشم صیامی، هادی سپهرزاد و رضا امین‌زاده نیز در این مسابقات به عنوان ناظران فنی حضور داشتند.

نتایج سه ماده برگزار شده به شرح زیر است:

پرتاب وزنه:
۱- محمدرضا طیبی - مازندران - ۲۰.۰۰ متر
۲- مرتضی ناظمی - کرمانشاه - ۱۸.۱۲ متر
۳- مهدی صابری - اصفهان - ۱۷.۲۹ متر

پرتاب دیسک:
• صادق صمیمی - چهارمحال و بختیاری - ۵۵.۸۰ متر

۱۵۰۰ متر:
۱- حسین نوری - فارس - ۳:۴۲.۴۳ دقیقه
۲- علی امیریان - سیستان و بلوچستان - ۳:۴۶.۰۳ دقیقه

ارسال نظر