رکوردگیری ملیپوشان دو و میدانی با حضور حدادی برگزار شد
رکوردگیری ملیپوشان دو و میدانی در مشهد با حضور احسان حدادی برگزار شد.
به گزارش هفت ورزشی ، مسابقات رکوردگیری درون اردویی از ملیپوشان تیم ملی بزرگسالان به منظور ارزیابی سطح آمادگی برای حضور در بازیهای آسیایی ناگویا با حضور احسان حدادی رییس فدراسیون دو و میدانی، امروز جمعه ۴ اردیبهشت در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس برگزار شد.
هاشم صیامی، هادی سپهرزاد و رضا امینزاده نیز در این مسابقات به عنوان ناظران فنی حضور داشتند.
نتایج سه ماده برگزار شده به شرح زیر است:
پرتاب وزنه:
۱- محمدرضا طیبی - مازندران - ۲۰.۰۰ متر
۲- مرتضی ناظمی - کرمانشاه - ۱۸.۱۲ متر
۳- مهدی صابری - اصفهان - ۱۷.۲۹ متر
پرتاب دیسک:
• صادق صمیمی - چهارمحال و بختیاری - ۵۵.۸۰ متر
۱۵۰۰ متر:
۱- حسین نوری - فارس - ۳:۴۲.۴۳ دقیقه
۲- علی امیریان - سیستان و بلوچستان - ۳:۴۶.۰۳ دقیقه