چراغ سبز به منصوریان کوچک؛ ستاره ووشو به ناگویا می‌رسد

سهیلا منصوریان، ستاره ووشوی بانوان ایران، پس از ابراز ندامت از حواشی پیش آمده، به احتمال زیاد از سوی کمیته استیناف فدراسیون ووشو بخشیده می‌شود.

چراغ سبز به منصوریان کوچک؛ ستاره ووشو به ناگویا می‌رسد

به گزارش هفت ورزشی ، پس از مصاحبه سهیلا منصوریان با سایت رسمی فدراسیون ووشو و ابراز ندامت درباره حواشی مربوط به او، مسئولان فدراسیون هم تلویحاً از بخشش او برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا خبر دادند.

طبق شنیده ها سهیلا منصوریان به احتمال زیاد از سوی مسئولان کمیته استیناف فدراسیون ووشو بخشیده می‌شود تا این قهرمان جهان بتواند در ناگویا مبارزه کند. البته این جلسه هنوز به صورت رسمی برگزار نشده اما یک منبع آگاه، خبر بخشش سهیلا منصوریان را تایید کرد.

منصوریان یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال طلا در ناگویا است و می‌تواند کمک شایانی به ووشو و کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ داشته باشد.

ارسال نظر