احمدعباسی: با مینیسک آسیب‌دیده قهرمان لیگ شدم و به ازبکستان گل زدم

ملی پوش گیتی‌پسند در شرایطی جام را بالای سر برد که یک فصل با مینیسک آسیب دیده بازی کرد.

احمدعباسی: با مینیسک آسیب‌دیده قهرمان لیگ شدم و به ازبکستان گل زدم

به گزارش هفت ورزشی ، تیم گیتی پسند توانست با پیروزی در دیدار هفته آخر خود مقابل پالایش نفت شازند قهرمانی لیگ را بدست آورد.

نکته جالب در این قهرمانی‌، تاثیرگذاری سعید احمدعباسی، مهاجم آن‌ها است که با مینیسک آسیب دیده (پارگی خفیف) توانسته به تیمش کمک کند.

احمد‌عباسی در گفت و گویی تایید کرد از ناحیه زانو مشکل داشته و مینیسکش آسیب دیده اما با همین مینیسک در جام ملت‌های آسیا بازی کرد و مقابل ازبکستان آن سوپرگل را به ثمر رساند. پس از آن رقابت‌ها هم در لیگ به میدان رفت و با گیتی‌پسندی‌ها قهرمانی بدست آورد که در نوع خود اتفاقی جالب است.

احمدعباسی در حال حاضر در حال استراحت و استفاده از مکمل‌های مورد نیاز است اما به زودی با پزشکان در خصوص زانوی خود صحبت می‌کند تا در صورت نیاز، جراحی انجام دهد.

ارسال نظر