کشاورز: گیتی‌پسند مستحق‌ترین تیم برای قهرمانی بود/ نگران آمادگی جسمانی بازیکنان در شرایط جنگی بودم

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر درباره کسب سومین قهرمانی پیاپی شاگردانش به صحبت پرداخت.

کشاورز: گیتی‌پسند مستحق‌ترین تیم برای قهرمانی بود/ نگران آمادگی جسمانی بازیکنان در شرایط جنگی بودم

به گزارش هفت ورزشی ، محمد کشاورز در گفت و گویی در خصوص قهرمانی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: در یک لیگ سخت، طولانی و فرسایشی که بارها تعطیل شد توانستیم قهرمانی بدست آوریم. این قهرمانی بسیار لذت‌بخش بود چون شرایط بدست‌آوردنش سخت بود.

وی افزود: با احترام به تمام تیم‌ها باید بگویم گیتی‌پسند مستحق‌ترین تیم برای قهرمانی بود چون نوسان کمی در تیم ما نسبت به رقبا وجود داشت.

سرمربی گیتی‌پسند درباره نگرانی‌های خود پیش از بازی هفته آخر توضیح داد: بابت غرور داشتن بازیکنانم نگران نبودم اما بابت آمادگی جسمی آن‌ها چرا. به هر حال شرایط کشور جنگی بود و می‌ترسیدیم شرایط بدنی بازیکنان خوب نباشد اما شرایط خوب بود.

کشاورز درباره اینکه کدام یک از ۳ قهرمانی اخیرش را بیشتر دوست داشته توضیح داد: هر کدام از قهرمانی‌ها یک طعم دارد اما این قهرمانی شیرینی‌اش از دیگران بیشتر بود چون شرایط عادی نبود.

وی درباره اینکه چگونه به بازیکنانش انگیزه می‌دهد تا دوباره قهرمانی بدست بیاید به برنا توضیح داد: اولین جمله‌ای که هر فصل به بازیکنانم می‌گویم این است که هر اتفاقی در فصل گذشته رخ داد را فراموش کنند. چه خوب بوده و چه بد. باید با ذهن سفید و پاک فصل را شروع کنیم. این مساله باعث می‌شود تا انگیزه‌های جدیدی برای فصل جدید بوجود بیاید.

ارسال نظر