علوی: مگر به همین راحتی است استقلال و پرسپولیس را به دسته سه بفرستیم!

هوادار با سرخابی‌ها زنده است و نمی‌توانیم به خاطر اشتباهات برخی مدیران این تیم های مردمی را به دسته پایین تر بفرستیم

علوی: مگر به همین راحتی است استقلال و پرسپولیس را به دسته سه بفرستیم!

صحبت های امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال

ارسال نظر