راهیابی دو سابریست ایرانی به مرحله حذفی
طاها کارگرپور و احدرضا شهمیری، دو سابریست ایران، به مرحله حذفی کاپ جهانی شمشیربازی در پادوا ایتالیا راه یافتند.
به گزارش هفت ورزشی ، رقابتهای جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از امروز (جمعه) در پادوا ایتالیا آغاز شد. تیم ایران چهار سابریست در این رقابتها دارد.
طاها کارگرپور در جدول مقدماتی چهار پیروزی و دو شکست را ثبت کرد و با تفاضل مثبت ۹ راهی جدول اصلی شد.
احدرضا شهمیری دو پیروزی به دست آورد و موفق شد به دور حذفی برسد.
نیما آقایی نیز یک برد کسب کرد و از دور رقابتها کنار رفت و همچنین پارسا پورسلمان در بازی دوم خود مصدوم شد و نتوانست به مسابقات ادامه دهد.
بدین ترتیب، در دور حذفی طاها کارگرپور در جمع ۱۲۸ نفر با عزیزبک از ازبکستان دیدار میکند و احمدرضا شهمیری در جمع ۲۵۶ سابریست به مصاف پائول رویره از فرانسه خواهد رفت.