محرومیت ۲ ساله دو دوومیدانی‌کار ایرانی به دلیل دوپینگ

۲ ورزشکار رشته دوومیدانی به دلیل مصرف ماده ممنوعه دوپینگ به مدت ۲ سال از تمام فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.

محرومیت ۲ ساله دو دوومیدانی‌کار ایرانی به دلیل دوپینگ

به گزارش هفت ورزشی ، فاطمه شکری و علی عباسپور ۲ ورزشکار رشته دوومیدانی به دلیل نقض مقررات دوپینگ و مصرف ماده ممنوعه هر کدام به مدت ۲ سال از فعالیت در تمام حوزه‌های ورزشی محروم شدند.

به این ترتیب فاطمه شکری و علی عباسپور به دلیل مصرف مواد ممنوعه از تاریخ ۱۴۰۴/۰۷/۰۹ تا ۱۴۰۶/۰۷/۰۸ از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محروم خواهند بود.

ارسال نظر