ملیپوش پارادوومیدانی: نباید مانع تمرین سرباز وطن میشدند
مختاری تأکید کرد: برای کسب مدال طلا در بازیهای پاراآسیایی ناگویا تلاش میکنم و نباید مانع تمرین من در ورزشگاهی که مثل خانه خودم است، میشدند.
به گزارش هفت ورزشی ، علیرضا مختاری در گفتگویی در خصوص اینکه مشکل وی برای ادامه تمرینات حل شده، اظهار داشت: من تنها ورزشکار دارای دو مدال المپیک و پارالمپیک استان اصفهان هستم و دانشجوی ترم آخر دکترای مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد واحد خورسگان میباشم.
وی ادامه داد: با هزینه شخصی و کمک مردم، ورزشگاه شهید میثمی اصفهان در کوی امیریه تجهیز شد و بعد از مدتی این هزینه به من بازگردانده شد. در این ورزشگاه تمرین میکردم که در ایام جنگ تحمیلی آمریکا و صهیونیسم علیه ایران اسلامی، نگهبان ورزشگاه به من گفت به خاطر اینکه به یک سالن ورزشی در شهرک امیرحمزه حمله هوایی شده است و خطر حمله به این ورزشگاه وجود دارد، ناچار شدم وسایل تمرینیام را به باغ پدری در فولادشهر اصفهان ببرم و در آنجا به تمرینات ادامه دهم.
مدالآور پارالمپیک ایران افزود: بعد از اعلام آتشبس و روز جمعه اخیر که وسایل تمرینی را به ورزشگاه شهید میثمی بردم، نگهبان مانع شد و دلیل ممانعت از سوی آقای پسندیده (دبیر هیأت استان) بود و اعلام کردند با توجه به تشکیل فدراسیون پارادوومیدانی و جدا شدن این رشته از فدراسیون جانبازان و توانیابان، اجازه استفاده ندارید. با آقای تیشهگران (سرپرست فدراسیون پارادوومیدانی) تماس گرفتم و بعد از آن هم با آقای نظامی (دبیر فدراسیون جانبازان و توانیابان) صحبت کردم. در نهایت نزد آقای صدری (مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان) رفتم و درخواست دادم.
مختاری خاطرنشان کرد: پس از آنکه سه روز نتوانستم تمرین کنم، آقای صدری تماس گرفت و گفت از امروز مانعی برای تمرین ندارید. ضمن تشکر از مدیرکل ورزش اصفهان، درست نبود برای من که در المپیک دو بار مدال آوری کردم، سرباز وطن هستم، سه روز تمرین نکنم. درخواست میکنم برای من که میخواهم در بازیهای پاراآسیایی ناگویا نیز مدال طلا برای کشورم بگیرم، قطعاً ناراحت میشوم که به ورزشگاه که همچون خانه خودم است راهم نمیدهند.