شریفی: استقلال با آن همه دبدبه و کبکبه جلوی ما باخت

شریفی: استقلال با آن همه دبدبه و کبکبه جلوی ما باخت

شریفی پس از پیروزی استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران گفت: «استقلال با این همه دبدبه و کبکبه جلوی ما شکست خورد. داور هم می‌خواست بازی را برای استقلال دربیاورد اما بچه‌های ما جنگیدند و اجازه ندادند حق‌مان پایمال شود.»

ارسال نظر