یزدانی: می‌توانستم در فینال باشم اما اشتباه کردم

ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: ۴۸ ساعت در راه بودیم، اگر بچه ها کم آوردند به خاطر مسیر بود واقعا سختی کشیدیم بنابراین مردم به ما خرده نگیرند.

یزدانی: می‌توانستم در فینال باشم اما اشتباه کردم

به گزارش هفت ورزشی ، امیرمحمد یزدانی ملی‌پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان پس از کسب مدال برنز گفت: من می توانستم در فینال باشم اما با اشتباه خودم این موقعیت را از دست دادم. خدا را شکر به مدال برنز رسیدم این کمترین مدالی بود که برسم. شرایط سختی داشتیم تا به محل مسابقات برسیم. ۴۸ ساعت در راه بودیم، اگر بچه ها کم آوردند به خاطر مسیر بود واقعا سختی کشیدیم بنابراین مردم به ما خرده نگیرند.

وی گفت: تیم ایران همیشه قهرمان است ما سختی زیادی برای رسیدن به محل مسابقات کشیدیم و به تک تک هم تیمی‌هایم افتخار می کنم.

ارسال نظر