علی‌نژاد: اجازه ندادیم جنگ، مانع اعزام ورزشکاران به سانیا شود

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در زمان طلایی پیش از بازی‌های ساحلی آسیا جنگ شد و تمام برنامه‌های ما تغییر کرد.

علی‌نژاد: اجازه ندادیم جنگ، مانع اعزام ورزشکاران به سانیا شود

به گزارش هفت ورزشی ، مهدی علی‌نژاد دبیرکل کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی‌های ساحلی چین گفت: پیش از امسال در مورد چهار بازی‌های ۲۰۲۶ برنامه ریزی کرده بودیم و همه می‌دانند که دو ماه آخر پیش از اعزام فرصت طلایی برای کسب آمادگی هرچه تمام‌تر به منظور حضوری پر قدرت در بازی هاست که دقیقا در همان زمان جنگ شد و تمامی برنامه‌های ما تغییر کرد.

وی تاکید کرد: کمیته ملی المپیک دلایل مختلفی برای اینکه در شرایط جنگی کاروان را اعزام کند، داشت، اما یکی از مهمترین دلایل این بود که ورزشکار از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده بودند تا در این رقابت‌ها شرکت کند و امکان اینکه دوره بعد در بازی‌ها نباشد بسیار زیاد است؛ به شخصه برای خود من بسیار مهم بود که ورزشکار به خاطر کار دشمن از اعزامش جا نماند.

علی نژاد افزود: من به عنوان یک خدمتگزار ورزش وظیفه داشتم که از ورزشکاران حمایت کنم و بهترین شرایط را با تمام گرفتاری‌ها و مشکلات موجود فراهم کنیم و در نهایت نزدیک‌ترین و امن‌ترین مسیر را با هماهنگی‌هایی که با شورای المپیک آسیا کردیم مقرر شد تا از راه ترکمنستان به سانیا اعزام شویم.

ارسال نظر