میرزازاده: ۵۰ ساعت در جاده بودم تا به مدال طلای آسیا برسم

امین میرزازاده قهرمان کشتی فرنگی آسیا گفت: این قهرمانی برای من متفاوت بود چون کشور ما در وضعیت سختی قرار دارد.

میرزازاده: ۵۰ ساعت در جاده بودم تا به مدال طلای آسیا برسم

به گزارش هفت ورزشی ، امین میرزازاده فرنگی‌کار سنگین‌وزن کشورمان شب گذشته موفق شد در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال طلا را کسب کند.
میرزازاده گفت: «بعد از مسابقات جهانی ۲۰۲۵، اولین مسابقه من در سال ۲۰۲۶ با مسابقات قهرمانی آسیا آغاز شد و توانستم با عملکردی درخشان به مدال طلا دست یابم. این اولین قدم در مسیر من در سال ۲۰۲۶ است و امیدوارم بتوانم یکی پس از دیگری به موفقیت‌ها دست یابم.»
برای میرزازاده رسیدن به بیشکک، با توجه به محدودیت‌های سفر هوایی به خارج از کشورش، نیمی از نبرد بود. او گفت: «از نظر احساسی، قطعاً این قهرمانی متفاوت بود. ما ۵۰ ساعت در جاده بودیم و روی زمین چون کشور ما در حال حاضر در وضعیت سختی قرار دارد اما خدا را شکر می‌کنم که با وجود این مسائل و سختی مسیر توانستم مدال طلا را کسب کنم. امیدوارم توانسته باشم برای لحظه‌ای لبخند را به چهره مردم کشورم بیاورم.»
ایران عصر روز گذشته یک طلا، ۳ نقره و یک برنز کسب کرد. امروز هم ۳ ملی‌پوش کشورمان در فینال و ۲ فرنگی‌کار در رده‌بندی روی تشک می‌روند.

ارسال نظر