شهادت ۳ ووشوکار در حملات آمریکا و اسرائیل
در پی حملات آمریکا و اسرائیل، سه تن از ووشوکاران هیات ووشو استان هرمزگان، به شهادت رسیدند.
به گزارش هفت ورزشی ، در پی حملات آمریکا و اسرائیل سه تن از ووشوکاران هیات ووشو استان هرمزگان، به شهادت رسیدند.
«مصطفی ارکاک»، «علی رخشبهار» و «عدنان آرمان»، ورزشکارانی بودند که در شهرستان بستک شهید شدند.